Γ΄ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΑΫΓΕΤΟΥ 60, ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΘΗΝΑ
https://g-elme-a-athinas.blogspot.com/
ΑΡ. ΠΡΩΤ.: 63
21/06/2026
Για τις ΝΕΕΣ κλήσΕΙΣ σε απολογία απεργών εκπαιδευτικών από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό της ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ήρθε και η σειρά των εκπαιδευτικών της Εύβοιας να κληθούν σε απολογία για την απόφασή τους να εφαρμόσουν την απόφαση του τριτοβάθμιου συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΑΔΕΔΥ, και να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 09:00π.μ. τέσσερις συνάδελφοί έχουν κληθεί να παρουσιαστούν στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία και να απολογηθούν επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία.
Έχουμε, πλέον, εμπεδώσει, πως το υπουργείο ενδιαφέρεται μόνο να περάσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική του και για αυτό το λόγο αυτό που έχει σημασία είναι πόσο υπάκουος/η είναι ο/η εκπαιδευτικός! Πόσο έτοιμος/η είναι να εφαρμόσει ό,τι έρχεται «από πάνω», χωρίς αντιρρήσεις.
Μια πολιτική που οδηγεί σε υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, κατηγοριοποίηση σχολείων, εμπορευματοποίηση της γνώσης και η οποία στήνεται με απόλυτη προχειρότητα δεν μπορεί να πείσει κανέναν και καμία κι έτσι χρειάζονται άλλες μέθοδοι.
Η Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταδικάζει:
- την αντεργατική, αντιεκπαιδευτική πολιτική των πειθαρχικών διώξεων και τον επιδιωκόμενο εκφοβισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας.
- την κυβερνητική και εκπαιδευτική πολιτική, που επιδιώκει την εμπορευματοποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων αγνοώντας συνειδητά τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και τις καταστροφικές συνέπειες των αποφάσεών της σε αυτή.
- την εκπαιδευτική πολιτική, που υποβαθμίζει τη δημόσια εκπαίδευση. Μια πολιτική που δεν μπορεί να πείσει κανέναν πια και επικεντρώνεται στις διώξεις ποινικοποιώντας τους αγώνες των εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε και διεκδικούμε την πλήρη απαλλαγή και δικαίωσή των συναδέλφων. Η προσπάθεια της κυβέρνησης και του Υπουργείου να τρομοκρατήσει τον κλάδο θα πέσει στο κενό. Ενωμένοι και συσπειρωμένοι θα τα καταφέρουμε!
Η Γ΄ ΕΛΜΕ στηρίζει τους διωκόμενους συναδέλφους και αποφασίζει την κήρυξη στάσης εργασίας 08:30π.μ.-11:30π.μ. για τη διευκόλυνση συμμετοχής των μελών μας στη συγκέντρωση στη Λαμία. Η δικαίωση των εκπαιδευτικών της Εύβοιας, θα αποτελέσει δικαίωση όλων μας. Άλλωστε υπενθυμίζουμε οτι και στο σωματείο μας διώκονται πειθαρχικά για τον ίδιο λόγο 18 συνάδελφοι και συναδέλφισσες.
Νίκη στο αγώνα του κλάδου - Οι διώξεις δε θα περάσουν!


.png)
