Γ΄ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΑΫΓΕΤΟΥ 60, ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΘΗΝΑ
https://g-elme-a-athinas.blogspot.com/
ΑΡ. ΠΡΩΤ.: 62
22/06/2026
Η συνδικαλιστική δράση και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων δεν ποινικοποιούνται
Η Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταδικάζει τη μήνυση της πρώην αναπληρώτριας Διευθύντριας του 144ου Δ.Σ. Αθήνας, για συκοφαντική δυσφήμιση προς την πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης», Ντίνας Ρέππα.
Η μήνυση αφορά την ομόφωνη καταγγελία που εξέδωσε το Δ.Σ. του Σωματείου (μετά από την καταγγελία των εκπαιδευτικών του 144ου Δ.Σ.) και αφορούσε στην παραβίαση της απόφασης της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για απεργία-αποχή στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 27 Μαΐου 2026 εκδόθηκε και η απόφαση της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της υπηρεσίας, που δικαίωσε τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου.
Είναι φανερό ότι η μήνυση κατά του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης» και της προέδρου του έρχεται να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο μηνύσεων και διώξεων εκπαιδευτικών, γιατί υπερασπίστηκαν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών τους, καθώς και τα εργασιακά τους δικαιώματα και διεκδίκησαν καλύτερες συνθήκες εργασίας, προσλήψεις προσωπικού κλπ. Στόχος να επιβληθεί σιωπή νεκροταφείου πρώτα και κύρια μέσα στα σχολεία, στο εκπαιδευτικό κίνημα και στα συνδικάτα. Να σιωπούν απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης και των στελεχών της ειδικά για το ζήτημα της αξιολόγησης, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα η κυβερνητική πολιτική, να γίνονται αυθαιρεσίες στα σχολεία από τα στελέχη της διοίκησης και κανείς να μη μιλά, να μην καταγγέλλει, να μην αποκαλύπτει, από τον φόβο διώξεων.
Η μήνυση γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία σε όλη τη χώρα πολλαπλασιάζονται οι συνδικαλιστικές διώξεις σε βάρος αγωνιστών/τριών εργαζομένων, ανάμεσά τους και χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
Δεν θα επιτρέψουμε την απόπειρα εξόντωσης και φίμωσης των Σωματείων μας! Εκεί στοχεύει η Συνταγματική αναθεώρηση που σχεδιάζουν! Εκεί στοχεύει ο νόμος για το νέο Πειθαρχικό!
Σε συμπόρευση με τους γονείς, τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εργαζόμενους/ες, συνεχίζουμε και δυναμώνουμε τη δράση μας για την προάσπιση των συνδικαλιστικών ελευθεριών, των εργασιακών δικαιωμάτων και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριών μας.
Τα Σωματεία δεν εκφοβίζονται, δεν εκβιάζονται!
